niedziela, 12 lutego 2012

Wiedźmin 2: Dziennik Developerski #2

Na oficjalnej stronie Wiedźmina pojawiło się info o kolejnym dzienniku developerskim. Czym chwalą się twórcy?
W odcinku tym RED-zi prezentują stronę fabularną gry. W przeciwieństwie do DD dla wersji pecetowej, xboksowcom od razu zdradzają ważne szczegóły - choć nie ma w tym nic złego, bo zapewne większość potencjalnych klientów zna już, chociaż pobieżnie, fabułę Wiedźmina 2. Twórcy gry chwalą się, że nie było do tej pory tak rozbudowanej fabularnie gry na Xboxa. Tu chyba można przyznać im rację - inaczej sprawa miałaby się dla wersji PS3, tam konkurencją byłoby choćby Heavy Rain. Na filmiku widać również nową postać w grze - Brygidę (imię znamy z poprzednich doniesień CDP). W pewnym momencie pokazany jest też schemat zależności questów i wyborów.

Pod znakiem zapytania stoi kwestia tego, jak gra będzie się rozpoczynać. RED-zi mówią o 4 rozpoczęciach i 16 zakończeniach, jednak niewiadomą pozostaje, jak będzie można wybrać rozpoczęcie - na pececie działo się to przez zaimportowanie zapisu gry z pierwszego "Wiedźmina", jednak ów na Xboxa przecież nie powstał. Osobiście stawiam na rozwiązanie znane z Mass Effecta, choć życzę konsolowcom czegoś większego i bardziej spektakularnego.

Pod koniec możemy również obejrzeć dostępne wersje gry - zwykłą i kolekcjonerską. Choć wykonanie projektu kolekcjonerki stoi na najwyższym poziomie (moim zdaniem wzór okładki artbooka jest o wiele lepszy, niż w wersji pecetowej, a i pudełko jest niczego sobie), to boli fakt, że konsolowcy, którzy - było, nie było - dopiero zaczną poznawać świat wiedźmina, dostaną w kolekcjonerce pożądany przez wielu gadżet - wiedźmiński medalion. Wielu narzekało na jego brak w EK Wiedźmina 2 na PC, zapewne i teraz gracze podniosą larum. Pozostaje mieć nadzieję na otwarcie wspominanego w przeszłości wiedźmińskiego "sklepiku".

A oto i link do opisanego filmu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz