niedziela, 19 lutego 2017

Podsumowanie tygodnia 7/2017


Dziś krótko, bo i wiele się nie działo - jestem kaleką, znowu potrzaskałem telefon. Póki co jednak jeszcze działa, nowy ekran jest już w drodze. Mam nadzieję, że klocek nie zdechnie, bo chciałbym ukończyć na nim gry, które aktualnie się robią.


Zakupy dość udane - jak widać wyżej, wpadł Tony Hawks na Wii, pierwsze Call of Duty w wersji GOTY i jakaś składanka budżetówek wojennych - zobaczymy, cóż to za gnioty. Do tego eBay zaopatrzył mnie w serię "Crypt of Dawn" - bohaterkę powinniście już znać z pierwszego artykułu z cyklu "Bohaterowie popkultury", którego kolejna część - miejmy nadzieję - pojawi się jeszcze w tym tygodniu.

W środę zadebiutował nowy autor: Konrad, publikujący pod nickiem KMJ Wygrałem. Mam nadzieję, że współpraca okaże się owocna. Nadal zachęcam jednak do zgłaszania się zarówno kandydatów na stałych współpracowników, jak i pojedynczych tekstów - wszystko jest na wagę złota, a my naprawdę nie gryziemy :) Tymczasem wracam do młócenia w budżetówki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz